Een DevilAd is een reclame uiting in de vorm van een langwerpige banner, met een vaste breedte van 336 pixels, en een variabele hoogte rond de 1150 pixels.

Een DevilAd bevat interactieve content, onderverdeeld in verschillende onderdelen.
Omdat voor een DevilAd geen Flash vereist is, zal hij in praktisch elke browser getoond kunnen worden. Dus ook op apparaten met iOS als besturingssysteem (iPhone, iPad, iPod touch).

Bij een DevilAd wordt uitgegaan van een vaste structuur, waarbij per campagne de meest geschikte invulling te kiezen is. Denk hierbij aan kleurgebruik, lettertypes en logo.
Inhoudelijk kan de DevilAd ingevuld worden door een keuze te maken uit verschillende beschikbare modules.
Zie ook onze menukaart!

Een DevilAd is als volgt opgebouwd

1. Header
In de header wordt uw logo en eventueel een tagline geplaatst

2. Drie interactieve modules.
Deze modules kunt u zelf samenstellen. Kijk voor de mogelijkheden bijĀ  Menukaart: modules
Eventueel kan iedere module gevolgd worden door een call-to-action: een tekst met een knop, of een sharing-element om een link te delen via Facebook of Twitter
Kijk voor meer informatie bij Menukaart: extra’s

3. Footer
Onderaan de devilAd wordt een footer geplaatst. Hierin neemt u uw slogan of afsluitende tekst op.
Ook kan hier nogmaals een link naar uw website geplaatst worden